Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Suzanne Hoedemakers - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes! - Reisverslag uit Elsloo, Nederland van Suzanne Hoedemakers - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes!

Door: suzannehoedemakers

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Januari 2012 | Nederland, Elsloo

Nog maar twee nachtjes en dan gaat het avontuur tussen de Chinezen beginnen! Ik ga 4 maanden studeren aan de Hong Kong University of Science and Technology (HKUST) en daarna nog 6 weekjes rondreizen.

Op het moment liggen er zo een 10 verschillende stapeltjes op mijn kamer en doe ik een poging tot kiezen en proppen! Dus dat gaat nog even duren..

Voor degene die het leuk vinden een idee te krijgen wat er allemaal gebeuren gaat, zal ik hier zo nu en dan een verhaaltje achterlaten!

Ik heb er zin innnnn :D maaaar ga jullie wel missen!

Tot in HK!

• 23 Januari 2012 - 20:30

Irma:

Ik ga je volgen!! haha succes met inpakken! ghe ghe

• 24 Januari 2012 - 00:34

Guido:

Hey Suzanne, alvast een goede reis en veel plezier toegewenst. Ik zal jou en Stefan zodra ik thuis ben meteen wat reis tips opsturen. Groetjes uit Canada

• 24 Januari 2012 - 15:48

Inez:

Aaah suus, spannend nu allemaal zeg! Ik ga je volgen in ieder geval, jiehaa! Succes met ales uitzoeken en inpakken hehe :D X

• 29 Januari 2012 - 09:54

Celine:

Ik ben benieuwd naar je eerste verhaaltje!!

• 30 Januari 2012 - 18:24

Jan En Petra:

Hoi Suzanne,
    van Stefan begrepen dat je een goede reis hebt gehad en dat je ondertussen al kennis hebt gemaakt met medestudenten! Wij zijn blij voor je dat je in ieder geval goed in HK bent aangekomen. Heel veel succes en tot schrijfs....Jan en Petra, en eine lebber van Sem!!!